news

  • Product

    15 september 2020

    Beheer van premie-aanvragen RIZIV

    Onze klantenmailing dd 24/08/2020
  • 6 augustus 2020

    Telefoonlijsten: update

    Onze telefoonlijsten kregen een update
  • Coronavirus

    29 juli 2020

    Corona Update: Onze medewerkers schakelen opnieuw over op maximaal thuiswerk

    De coronacijfers blijven in stijgende lijn gaan. Als gevolg hiervan zijn opnieuw bijkomende maatregelen nodig om de verspreiding van het virus zoveel mogelijk in te perken.
  • Innovation

    27 juli 2020

    Keypoint zit in een nieuw jasje!

    Keypoint, onze partner voor Herstel in natura (Keypoint Repair) en de digitale assistent voor syndici (Keypoint Connect) heeft sinds kort een nieuwe website.
  • Product

    8 juli 2020

    Baloise Insurance Magazine - Special Edition: rechtzetting

    Lancering Baloise@Work Assistance uitgesteld.
  • 7 juli 2020

    Baloise Belgium nv: S&P-rating ‘A + met stabiele vooruitzichten’

    Kredietbeoordelaar Standard & Poor’s (S&P) heeft de rating ‘A + met stabiele vooruitzichten’ van Baloise Belgium nv opnieuw bevestigd.
  • Product

    6 juli 2020

    Rechtsbijstand ex-Athora wordt nog steeds beheerd door team Europaea

    Begin juni rondde Baloise Insurance de aankoop van de portefeuille Niet-Leven van Athora af. Naar aanleiding van die overdracht, is er onduidelijkheid ontstaan over het beheer van ...
  • Product

    3 juli 2020

    Onze rapportering aan het Centraal Aanspreekpunt (CAP)

    Spaar- en/of beleggingsverzekeringen (niet-fiscale contracten). Door nieuwe wetgeving moet Baloise Insurance regelmatig rapporteren aan de databank van het Centraal Aanspreekpunt die beheerd ...
  • 1 juli 2020

    Bestel of print vanaf nu blanco overschrijvingsformulieren van Baloise Insurance via MyBaloise

    Een tijdje geleden vernieuwden we bij Baloise Insurance de vervaldagberichten. We vereenvoudigden de tekst naar klare taal en gaven het document een frissere opmaak.
  • Product

    1 juli 2020

    Het 'Herstel in natura'-aanbod vanaf nu ook voor Fidea-klanten

    Heeft uw klant schade aan zijn woning die gedekt is in zijn woningverzekering? Dan kan hij ervoor kiezen om die schade te laten herstellen in natura.
  • Product

    26 juni 2020

    Bestelproces 'Witte' kaarten

    De manier waarop u voorlopige 'witte' kaarten kunt bestellen via onze besteltool blijft ongewijzigd.
  • 17 juni 2020

    Goud voor Cyber Safe Gezin!

    Goud voor Cyber Safe Gezin op de Efma-Accenture Innovation in Insurance Awards